dimotiko Myrtias outside

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του δημοτικού σχολείου Μυρτιάς Ηλείας!

Η ιστορία του σχολείου μας

Το οικόπεδο στο οποίο χτίστηκε το σχολείο είναι δωρεά των Σπήλιου Πήττα και Χαράλαμπου Καλάκου το 1928.

Το διδακτήριο χτίστηκε σε τρεις φάσεις. Οι δύο πρώτες αίθουσες όπου σήμερα στεγάζονται οι τάξεις Α΄ και Β΄ κατασκευάστηκαν το 1935. Οι δύο αίθουσες στις οποίες στεγάζονται οι τάξεις Γ΄και Δ΄ όπως και το γραφείο των εκπαιδευτικών κατασκευάστηκαν το 1991. Το διώροφο τμήμα του διδακτηρίου όπου στεγάζονται οι τάξεις Ε΄και Στ΄, καθώς και το γραφείο του Διευθυντή και η αίθουσα υπολογιστών κατασκευάστηκε το 1998.

Στο σχολείο ανήκουν και δύο οικόπεδα τα οποία περιήλθαν σε αυτό μετά τον αναδασμό του 1971–1972.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

anastasi

Picture11

Την Πέμπτη 18 Απριλίου 2024 το δημοτικό σχολείο της Μυρτιάς επισκέφτηκε τον νόμο Μεσσηνίας και συγκεκριμένα την Πύλο και τη Μεθώνη. Πρόκειται για δύο περιοχές με απερίγραπτη φυσική ομορφιά και με μεγάλη ιστορία στα βάθη των αιώνων. Ο καιρός ήταν σύμμαχος και η αναμονή των μαθητών μας μεγάλη. Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσουμε τους γονείς που προετοίμασαν τα παιδιά με τον κατάλληλο εξοπλισμό (καπέλο, δεκατιανό, νερό).

Κατά τη διάρκεια της πορείας, εκπαιδευτικός του σχολείου έδινε πληροφορίες για τα μέρη που βλέπαμε όπως η νήσος Σφακτηρία. Περνώντας από τα Φιλιατρά και το κέντρο της Κυπαρισσίας, φτάσαμε στην Πύλο. Σταματήσαμε στο κάστρο της Πύλου, αλλιώς και Νιόκαστρο Ναυαρίνου.Picture1Picture2Picture3Picture4

Στη συνέχεια, ξεναγηθήκαμε στο μουσείο που βρισκόταν εντός του κάστρου, όπου οι υπεύθυνοι μας ενημέρωσαν για τα εκθέματα που υπήρχαν μέσα σε αυτό και  μας έδωσαν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το Νιόκαστρο. Αξίζει να αναφερθεί η υποδειγματική συμπεριφορά των μαθητών μας, οι οποίοι πήραν τα εύσημα από τους υπεύθυνους και τους φύλακες του χώρου.Picture5Picture6

Έπειτα, συνεχίσαμε για την κεντρική πλατεία της Πύλου.Picture7Picture8

Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε τη Μεθώνη όπου οι μαθήτριες και οι μαθητές μας ξεκουράστηκαν και απολαύσανε τη θέα δίπλα στη θάλασσα. Στην πλατεία είδαμε και  ένα εξαιρετικό μνημείο αφιερωμένο στη ναυμαχία της Μεθώνης.Picture9

Τέλος, στην επιστροφή κάναμε στάση στην Κυπαρισσία και θαυμάσαμε την παραλία και το τοπίο, ενώ δεν έλειψε και η διασκέδαση των μαθητών μας σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο με πολλά παιχνίδια.

Picture10Picture11

Μείναμε όλοι ευχαριστημένοι αναμένοντας πλέον την επόμενη εξόρμηση.